Monkey Rack

Camana boleh terlupa nak tulis cerita ni minggu lepas ?? Nasib baik teringat.

Petang Khamis (2.11.06) balik dari kerja, seperti biasa saya mengambil anak saya dari taska. Dan sepertimana biasa juga bila saya tiba di sekolahnya dia takkan terus naik kereta tapi mengajak saya main-main kat playground dulu. Tapi hari ni .. dia menunjukkan satu ‘pencapaian baru’nya kepada saya.  

Budak 3 tahun 1/2 ni bergayut dan berjaya melepasi 6 palang monkey rack …

Saya ? Saya terkejut beruk kerana hampir tak percaya ..

.. sayang sekali tak sempat menangkap gambar kerana sibuk berhati-hati kalau-kalau dia terjatuh masa tu.

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

