Disney On Ice : Finding Nemo

Weekend, 8 April. Tercapai impian anak kesayangan saya untuk mengajak papa dan mamanya menonton Disney On Ice : Finding Nemo. Memang menarik dan berbaloi dengan harga tiket. Masa persembahan juga sangat sesuai. Bermula 6.30 petang dan tamat lebih kurang jam 8.10 malam jadi tidaklah berakhir lewat malam dan tidaklah menyusahkan anak-anak yang bersekolah. Persembahan juga berhenti rehat 15 minit pada pukul 7.15 malam dan alhamdulillah, para penonton dapat menunaikan solat Maghrib. Yang tak menariknya cuma satu. Disebabkan hanya bergantung kepada kamera fon maka tidaklah dapat dirakamkan gambar2 yang menarik. Kalau ada kamera 5 megapix tentulah tidak mengecewakan. Jadi inilah saja yang ada ; gambar-gambar yang kabur untuk ditonton bersama ..

nemo-03.jpgnemo-04.jpgnemo-06.jpgnemo-13.jpgnemo-14.jpg

  1. Salam Jeff.

    Aku baru balik dari jenjalan di KL. Singgah gak pi KLCC tapi tak terfikir pi Acquaria tu.
    La ni dah balik kat rumah tapi masih terasa-rasa sakit tumit kaki menapak pi mana-mana naik LRT & Komuter.

  2. Salam.

    wah! sengeh besar anak bro ya🙂

  3. Mik .. takpa lain kali kalau sampai ke KLCC singgah la ke Aqua. Satu lagi aqua, jgn tak singgah kalau ke Langkawi. dan err .. sakit kaki nanti akan ilang tapi kenangannya takkan ye tak ? hehe

    Akira .. a’ah bukan sengeh je besar. balik umah tido pun senyum.

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: