Bertemu KS

Ahad 12 Ogos. Dengan izin Allah SWT akhirnya saya sampai ke rumah KS. bertemankan anak saya. sayang sekali isteri saya tak dapat bersama kerana bertolak ke Kuantan untuk tugasannya pada hari yang sama. terima kasih buat Uncle J dan Cik Baikks yang menjadikan majlis pot luck untuk di rumah KS itu satu kenyataan. Semoga Allah SWT mengurniakan ganjaran pahala buat anda berdua.

saya tak dapat lama berada di sana. kerana telah berjanji dengan anak saya untuk ke rumah opahnya. tapi dalam kesempatan yang seketika itu saya amat bersyukur. kerana dapat berjumpa KS, insan OKU yang amat saya kagumi itu. Juga kerana dapat mengenali keluarganya yang sungguh cekal itu. dan tidak ketinggalan kerana dapat berjumpa Uncle J yang sungguh ‘meng-aura-kan’ itu dan Cik Baikks yang hanya dikenali di sebalik namanya selama ini. Alhamdulillah atas segalanya.

Kalau bukan kerana Uncle J yang ceria itu, saya mungkin tak putus-putus dirundung keharuan. Mujur keceriaannya menggamatkan suasana🙂

Bro KS telah menulis tentang pot luck yang meriah dan bersejarah itu : Dari Hati Turun Ke Semenyih.

err … memandangkan saya balik awal dan tak sempat jumpa Fifi, so saya pinjamlah gambar kat blog bro ya. ‘tumpang seri’ glamer Fifi .. adeh deh

Fifi “Bersamamu” & bro KS di majlis pot luck

  1. Salam Jeff…… kita pun tak sempat berjumpa ya…mungkin lain kali.

    eh…knp semua kwn2 yg dtg ada J..auro uncle J kot..Jie, Jeff….:)

  2. ya Jie Insya Allah di masa lain.

    agaknya bro KS dah shortlist nama yg ada J kut. ikut nama dia hehehe

    • UncleJ
    • 14 Ogos 2007

    Jeff

    Koyak seluar saya ,Jeff…nanti ganti baru..hihihi

    Ha ah baru perasan , yg dtg tu ada J….ish KS ni pilih kawan ni..ikut nama dia gak..

    Jeff..emel sy tu jawab ek…

  3. Wah ensemnya ks ngan cik fifi ek..errr jelesnya x leh join hehehe..salam kenal kat tuan blog..

    • UncleJ
    • 15 Ogos 2007

    Jeff

    Wah pandai ek nak calonkan saya jadi tuan umah next potluck…

    Buat kat PUJ pun ok ni…dekat dgn umah Fifi jugak..

  4. wah..wah …uncle J tak sabar nk makan² kt umah Fifi nie…:)

    • UncleJ
    • 15 Ogos 2007

    Jie

    Mesti ler…kan Fifi tu adik angkat saya ? hehehehe

    Pening Jeff baca komen ni….hahaha

  5. UncleJ sambil menyelam minum air ni. rasa2 macam paham kot, pasal cdgn nak buat kat PUJ tu ..

    hehe

  6. nuriman … salam disambut jua🙂

    • vovo
    • 28 Ogos 2007

    testing

Tinggalkan Jawapan

