Khabar Dari Selatan

Buat masa ini saya masih bertugas di selatan tanahair. Terima kasih kepada Kasawari yang meluangkan masa untuk minum2 dan borak2 di Singgah Selalu yang terkenal di JB ini, pada malam Rabu yang lalu.

Menikmati dingin malam yang baru disejukkan oleh hujan, berlatarkan lagu November Rain (Guns n’ Roses) menjadikan suasana itu sebagai ‘cukup sempurna’. Tambah-tambah pula bila lagu-lagu ‘live’ Deep Purple diputarkan selepas itu, seperti Smoke On The Water dan Highway Star lagilah rancak jadinya.

Ingin saya tuliskan cerita tentang melepak itu tapi nampaknya, semuanya sudah begitu terperinci dituliskan oleh Kasawari. Baca sajalah di sini.

  1. dulu masa saya lepak kat singgah selalu stulang laut (masa tuh danga bay belum ada lagi) saya suka dengan ayam goreng masak lemon. perghhhh best betul. heheehe

  2. jeff, org jauh dah jumpa…kita bila ye…esok nak p sepang tgok A1

  3. Affuan suka lepak sambil baca Quran. Baik nya aku.. Kui3.

  4. salam…seronoknya kabar dr selatan…bila balik KL?

    • UncleJ
    • 25 November 2007

    jeles pulak baca entry bro dua org nih…bila pulak sy boleh merasa belanja kasawari tu kat danga bay…

    safe driving bro ke jb tu nanti..balik jgn lupa bawak otak2 gelang patah tu….

    kita punya date 1 dis on kan bro??

    • akirasuri
    • 25 November 2007

    Woah!
    Besh-nya..
    Lama dah tak ke JB..
    huhu..

  5. KNizam
    stulang laut still among the best. tu ari aku makan kat situ. nyam nyamm

    Jie
    dekat atau jauh tiada bezanya .. eheh

    Affuan
    alhamdulillah, sejahtera hendak Nya kawan aku sorang nie …

    Arsaili
    balik KL mgu lagi satu. takpa KL JB dekat je. yg kt Aussie tu bila nak balik ..

    Uncle J
    otak-otak tu mana kenyang makan. kalau bawa balik pun abis dalam perjalanan. 1 dis tu saya usahakan ya.. moga tiada halangan

    Akirasuri
    amik cuti dan berjalanlah sekejap. Air Asia murah je. naik bas pun ok gak ..

  6. UncleJ turun lah sini, saya bawak makan dalam laut kat Selat Tebrau.. makan kupang hidup.. he he.
    Jeff, minggu ni ada lagi kan, nanti kita lepak kat Beach Club danga bay, bersantai sambil dengar live band.. UncleJ mesti jeles nya..

    • combi
    • 27 November 2007

    uishh..ade date ngn UJ ekk..1st dec..combi dah balik semenanjung tu..mmm nk gi skodeng jap..

    ~ UJ ni mesti Q pnjg kalo nk date ngn dia sbb dah pemes cm abg bud gak..

    ~ bila dia nk pakai PA ??

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

