‘Menikmati Masa’

Di atas sebab-sebab kepentingan awam, tempoh saya bertugas di selatan diteruskan untuk dua minggu lagi. Semuanya sebulan.

Kasawari ada menghubungi saya sekembalinya dia ke Johor dari menonton A1 di Sepang, mengajak keluar malam pada hari Khamis sudah namun nasib tak menyebelahi kami kerana saya sudahpun menerima pelawaan rakan setugas. Mungkin minggu depan ada masa yang sesuai.

Pada kiraan saya, jarak dari rumahnya di Senai dengan Larkin di mana saya berstesen tidak kurang jauhnya. Pada masa-masa tertentu jalanraya agak sesak juga. Apa pun terima kasih kepada beliau kerana susah-susah datang jauh jauh begitu.

Untuk tempoh sebulan ini, perlu saya lakukan apa yang sesuai bagi ‘menikmati masa’ yang lama itu. Ini adalah antara apa yang saya ada untuk dipaparkan buat masa ini. Mencari sup gear box di ZZ Soup dan ujikaji membuat ‘cappucino’ sendiri di bilik hotel.

restoran-zz-kat-jb.jpg

telur-dadar-sotong-goreng-tepung-kailan-ikan-masin.jpg

sup-gear-box-kat-restoran-zz-di-jb.jpg

capucino-buatan-sendiri.jpg

  1. Bila kesempatan, saya nak merasa uji eksperimen cappucino awak tu…baru boleh cop SIRIM..:p

    • khairulnizambakeri
    • 1 Disember 2007

    Gearbox.
    Layan!

  2. seafood lagi..

  3. makan dan makan buat terliuq aje hihihih

  4. tak singgah mee rebus gearbox ker?

  5. wah wah.. Gambar itu membuatkan saya tiba-tiba terasa nak makan mee rebus gearbox.. Tapi hari ni dah plan nak masak spaghetti..

    • UncleJ
    • 2 Disember 2007

    patutnya masa tu dinikmati dgn online bro…hehehe.Nnt pasang 3G boleh online anywhere and anytime..boleh ler update blog hari2….

    gi JB dah mkn mee rebus kat stulang tu kan? kalau belum mintak kasawari tu bwkkan…

    • akirasuri
    • 3 Disember 2007

    Gerai abang nan😡
    oh! lama dah tak ke sana..
    ada dalam 7 tahun rasanya🙂

    huhu..
    adeii..
    sedap-sedapnya bila tengok gambar tu..
    lapar jadinya..
    ahaks!

  6. Jie
    boleh no prob. ada ISO sekali tak ? hehe

    KNBakeri
    yup. soup of the day

    Yginsaf
    alhamdulillah, rezeki Allah bagi

    Nuriman
    yg penting jgn lupa bersyukur ye tak : )

    KNizam
    aiseh bro. ini kat mee rebus gearbox la ni. tapi malam aku makan nasik la

    Cikgu Azleen
    sori saya tanya dulu ya. ni cikgu azleen yg dulunya blog pasal kosmetik ke ? ke cikgu lain .. sbb cerita ttg PC pulak la ni ?
    punyalah lama tak blog. apa cerita : )

    UncleJ
    dalam proses perundingan sekarang ni (berunding dgn diri sendiri hehe)

    Akira
    yes my junior, ada masa singgah la. kamu mungkin akan rasai perasaan terharu tengok abg nan masih ada kat situ.

  7. salam bro..lamanya di Johor? bila ke kuching plak?

  8. Salam Bro,
    Maaf minggu ni saya sibuk sikit, baru jer balik Putrajaya. molek benar la tu, ko pergi JB aku ke Putrajaya (cerita di blog saya selanjutnya).
    Alah apa jauh sangat Senai ke Larkin, saya selalu naik Hi-way jer. tak ler jauh.. dah biasa.. dalam 20 minit jer tu.. Wah UncleJ tu dah suruh bawak ke Stulang tu.. he he..
    Sedap ni gearbox soup.. he he.. apa pun nanti calling calling eh..

  9. en.jeff ni benornye koje ape?😀

  10. fuhhh ..sedapnyer ..hehehe

  11. Arsaili
    kuching dah lama tak pegi. bila nak ke sana lagi belumlah dpt dipastikan : )

    Kasawari
    ya sibuk dgn tgjawab memasing : )

    Hayad
    teman keroje gomen !😀

    SF
    memang sedap : )

    • malsz
    • 15 September 2009

    tau x cekgu omar skrg kt skola mn?

    • malsz
    • 15 September 2009

    tau x cekgu omar kt skola mn skrg?

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

