dua tahun kemudian …

dua tahun adalah satu jangkamasa yang panjang. sejak aku tidak aktif lagi menulis di blog ini secara harian.

kini aku telah kembali.

bukannya aku ke mana-mana pun selama ini. lagipun, dalam serba serbi kecanggihan ICT, broadband ada di mana-mana. 3G, wifi ada dimana-mana ; pejabat, kedai mamak, lobi hotel, Mc Donalds …

aku cuma ‘menghilang’ dari segi masa. mulanya cuma hilang sekejap tapi lama kelamaan ia menjadi kebiasaan dan sedar-sedar sudah dua tahun masa berlalu.

begitupun aku rasa 2 thn itu berbaloi kerana banyak perkara yang telah semakin stabil dalam tempoh itu …

jadi, nampaknya kau sudah ada masa untuk kembali ber-blog? (bertanyakan diri sendiri).

kalau benar begitu, selamat kembali diucapkan ..

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

