Filem Seram di Hari Raya : siapa yang beraya sebenarnya ?

Syawal, minggu ke-2. kehangatan beraya masih dirasai.

Di layar tv filem-filem untuk meraikan hari raya masih ditayangkan. cuma tema barangkali tak menepati pilihan sesuai. apa kaitan genre seram dengan aidil fitri ? (atau yang seram tak jadi).

justeru, dialog spontan antara anak dan isteri saya menerbitkan senyum sendirian.

Ma, kenapa asyik cerita hantu je raya ni ?

Eh biasalah tu. kan iblis dah keluar penjara.

 

wahai karyawan filem. wahai penerbit rancangan. fikirkan.

  1. Iblis pun dok ziarah menziarah jugak dari rumah ke rumah.. dalam TV.. kita pun dok melayan depa.. melangut je tgk citer tu.. Aduii..

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: